Saturday, August 13, 2011

A Delightful Iftar...

Day 12
Ehem...now we're talking...

 Green and red salad with a simple lemon vinaigrette dressing...

...and...
 ...spaghetti in spicy tomato sauce for mains.
I love this, peeps! It's very light, and easy to the tummy...hehehe!
My kinda food for iftar....but hubby had to settle with PaRam bought nasi kerabu. ;)


Have a nice weekend, y'all! ;-)

6 comments:

Ibu n Abah said...

Oiiittttt...
i tak terliuk pun...
I pun buat spagetti..
tapikan..
i makan sambal tempoyak jer..
memang macam 2 darjat semalam...
abahnya dan anak2nya makan spagetti..
ibunya makan sambal tempoyak dengan ikan goreng...
ishh..ishshh...iisshh...

somuffins said...

Lili .....n.... Akak
I terliur lebih2 lagi kalau ada org yg masakkan.. Thot of beritaliano hari nih but terlupa plak beli 'the sheet' so kenot make 'lazatnya' hari nih.

Hari nih masak apa? Anything bodo2 yg perlu dipandaikan? :-)

Lili said...

Salam Akak and Kander Som!

Sorry lambat nak balas kimeng..tenet tenat sikit hari ni!

Akak,

Seronoknya dapat makan nasi macam tu. Saya tak selera dengan nasi. Hari ni, teringin pulak nasi kerabu, so hubby belikan tadi. Lagipung, nasi kerabu ni memang sedap sebab dah kenal dengan penjual nya yang juga kawan kami.

Lili said...

Kander Som,

I heran apsal kimeng box dah jadi macam ni...tak macam pop out dulu. Tak besh kaen ken?

Hari ni I memang buat FAndai dengan membeli nasi kerabu. Tapiken, I tetap masak 'masak merah daging' for sahur. MMmmmm...kecur air liur ku!

♥Putri ilyanie♥ said...

Mari dapatkan pen digital Al-quran segera.. salam ramadhan dari Putri

Lili said...

Salam Putri,

Terima kasih... ;)