Sunday, June 20, 2010

HAPPY FATHER'S DAY!

Saya dah balik)))))) Hehe, seronok jerit-jerit bagai! Ye, saya baru jer balik dari Ipoh. Seminggu disana, dari selepas seminggu adik saya dan familinya ke Tanah Suci sampai ler dia selamat pulang hari Khamis yang baru lalu. Yang bestnya, boleh patah balik ke Penang bersama kakak and famili dia. Bawa derang makan-makan, jalan-jalan...bawa adik lelaki yang juga join kami malam tu ke hotelnya di Gurney Drive sebelum pulang bermalam dirumah sendiri. Dan yang paling best jugak, tak sempat berbual dengan hubby... masa kami sampai, dia dah tidur...bila dah pagi dia ke pejabat. Hmmm....

Penat betul sesampai tadi. Tak sempat rasanya nak update entry on fathers' day ni. Siang tadi ada juga remind adikberadik, anak-anak buah dan juga MyC, "Today is not only Father's Day but also arwah atuk's birthday..."  Dan, sebelum saya nanes...saya sign off dulu, but not without wishing all fathers out there, HAPPY FATHER'S DAY! 


No comments: